Cerrahi Olmayan Estetik İşlemler

Askı Uygulamaları

Saç Tedavileri

Ameliyatsız Estetik Operasyonlar

Plastik operasyonlarda iyileşme süresi kısa olan ve pratik bir şekilde uygulanan “ameliyatsız estetik” yöntemler tercih edilmektedir. Tıpta kullanılan teknolojinin artmasıyla birlikte ameliyatsız operasyonlar hemen hemen her operasyon alanında gelişmeye devam ediyor. Bu operasyonlarda yüz ve vücut gençleştirme işlemleri yapılmaktadır.

Yüz Dolgusu
Ameliyatsız Boyun Estetiği
Leke Tedavisi
Akne ve Sivilce Işareti Tedavisi

Cerrahi müdahalelerde olduğu gibi ameliyatsız estetik operasyonlarda da yaş aralığı önemlidir. Uygunluğu doktor tarafından yapılacak muayene sonrasında belirlenecektir. Çok kısa bir tedavi süresi ile hızlı bir şekilde iyileşmek isteyen hastalar ameliyatsız estetik uygulamaları tercih edebilirler. Medikal estetik olarak da adlandırılabilir.

Ameliyatsız estetik uygulamalarda cilt bakımı, lazer uygulamaları ve dolgu, botoks işlemleri yapılmaktadır. Bu noktada dikkat edilmesi gereken en önemli nokta işlemi yapacak kişinin uzman olması ve merkezin şartlara uygun olmasıdır. İşlemler tek başına uygulanabileceği gibi cerrahi operasyonlarda ek işlemler olarak da uygulanabilir.

Ameliyatsız yüz germe, boyun germe, saç prp, prp, dermabrazyon, lazer epilasyon, mezoterapi, bölgesel zayıflama operasyonları kadın ve erkekler tarafından sıklıkla talep edilmektedir. Saç simülasyonu uygulamasını da ameliyatsız yöntemlere dahil edebiliriz.

Gelişen teknoloji ile birlikte ameliyatsız estetik uygulamalarda artış görülmektedir. Fokus ultrason, altın iğne tedavisi, gençlik aşısı, somon DNA aşısı, kimyasal peeling ve yüz germe işlemleri yapılmaktadır.

Dudak şekillendirme de ameliyatsız estetik prosedürlerin bir parçası olarak büyük talep görmektedir. Özellikle üst kısımdaki dudakların ince olduğundan şikayet eden bayanlar küçük dokunuşlarla yüzlerine güzel bir görünüm kazandırabilirler. Bunun için dikkat edilmesi gereken temel özellikler;

Önce dudağın dış kısmına kontür işlemi uygulanır. Bu konturdan sonra dudak daha belirgin hale gelir.
Kontür uygulaması için en azından biraz farkedilebilir bir dudak hattına sahip olmalısınız.
Dudaklarda kullanılan dolgu malzemesi belli aralıklarla yenilenmelidir. Bu nedenle tek seferde sorunu ortadan kaldıracak bir süreç arıyorsanız doğru yerde değilsiniz. İşlemi 3-5 ay aralıklarla tekrarlamak sizin için sorun değilse, hyaluronik asit dudak dolgusu ameliyatsız tamamlanabilir. Bu işlemlerin maliyeti diğer yöntemlere göre çok daha makul olacaktır.